14 Ağustos 2015 Cuma

''Bi'kutu Mutluluk'' getirdi || Karpuz Kutusu


Merhaba ! 

Bugün sizlere çok tatlı bir şeyden bahsedeceğim. Bu şeyin adı ''Bi'kutu Mutluluk''. Her ay farklı konseptte ve sürpriz içerikte kutu hazırlanıyor.  Her ayın ikinci haftası size kargolanıyor. Kutu elinize ulaşana kadar içeriğinden bihabersiniz, çok tatlı değil mi? ^^ Kutunun içeriğini gördükten sonra sipariş vermekte mümkün. Kutuların ayrıntılı içeriğine ve bilgisine buradan ulaşabilirsiniz.



Bu ayın konsepti ''karpuz''du. Karpuzu ve karpuzlu olan herhangi bir şeyi fazlasıyla seviyorum. Bu ayın konseptinin karpuz olduğunu duyunca ''Bu kutu benim olmalı !'' dedim ^^. 

Bi'kutu Mutluluk


Nihayet kutum geldi ve ben heyecanla açmaya koyuldum. Kutuyu açar açmaz ''Mutlu olmak için harika bir gün.'' yazılı bir kart sizi karşılıyor ve insan gerçekten mutlu oluyor.

Bi'kutu Mutluluk

En sevdiği renk kırmızı olan kız olarak paketin kırmızı olmasını nasıl  sevdim, anlatamam. Paketi açınca karşıma çok tatlı şeyler çıktı. Benim dikkatimi ilk çeken minik kavanoz oldu. Bu kavanozun içinde ''karpuz pudingi'' varmış. Hemde @damyskitchen'nın ellerinden. Severek takip ettiğim bir bloggerın lezzetini tatmak çok keyifliydi (:. 

Bi'kutu Mutluluk

Kutunun içeriğinden devam edecek olursak, içerisinde ikili yıldız kalıp, karpuzlu bir kolye ve yine karpuzlu sunum/kesme tahtası mevcut. Kalıpların ve sunum tahtasının benim gibi güzel sunum seven birine nasıl mutluluk verdiğini tahmin etmek zor olmamıştır :) Sadece karpuzlu kolye bile gözlerimden kalp çıkartmaya yetti. Kolyenin kağıttan yapıldığına inanabiliyor musunuz? Bence çok tarz bir görüntüsü var.

Bi'kutu Mutluluk

Bu gözlük kesesi çok cici değil mi? Güneş gözlükleri için çok ideal. Kutunun içinden bir lipbalm çıkıyor. Evet yanlış okumadınız, bir lipbalm. Bu kadar şaşırmamın nedeni lipbalmları çok seviyor olmam. Benim için lipbalm, bir masaüstü bilgisayarın faresi gibidir. Gerisini siz düşünün ^.^.


Bi'kutu Mutluluk

 Burada benim için stickerların ne demek olduğunu yazmıştım. Heyecanla beklediğim kutunun içerisinden böyle tatlı karpuzlu stickerlar görmek gerçekten mutlu etti. Peki Siyonağ bunları kullanmaya kıyabilecek mi ? Cevabı bende de yok (:

Bi'kutu Mutluluk

Son olarak kutudan altılı sunum peçeteleri çıktı. İnsan bu peçetelere baktıkça motive oluyor. Stickerlar gibi bu peçeteleri kullanabilecek miyim, bilmiyorum :)

Bi'kutu Mutluluk

Bu kutu bence insanların ufacık şeylerle de mutlu olabileceğini gösteriyor. Benim şahsi düşüncem bu kutu bana ''Bi'kutu Mutluluk'' getirdi. Eylül kutusunun konsepti ise ''Okula Dönüş''. Şimdiden o kutunun hayalini kuruyorum :) Ben şimdi  bu tatlışlara bakıp tekrar mutlu olmaya gidiyorum :)
  
Gününüz güzel geçsin, gülümsemeniz eksik olmasın (:



Dip not: Bu kutunun bana ulaşmasını sağlayan, kutuyu bekleme süresinde heyecanımı paylaşan ve bu tatlı notu kutuya iliştiren Sevdiceğime sizler huzurunda teşekkür ediyorum. Bazı insanlar iyi ki varlar <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder