15 Haziran 2015 Pazartesi

Kitap Alışverişi || kitapsihirbazi.com


Uzun zamandır blogumu güncelleyemediğim için üzgünüm. Bu zaman diliminde bloguma uğrayıp ''Bu kız gene mi post yazmamış?'' diyen herkesten çok içten özür diliyorum. Yoğun bir dönemi ardımda bırakarak soluğu hemen blogumda aldım. Burada olmaktan ve bu postu yazmaktan büyük mutluluk duyuyorum :)

Asıl konumuza gelecek olursak sizlere internetten yapmış olduğum kitap alışverişinden bahsetmek istiyorum. Bir süredir kitap alışverişi yapmak için site araştırması içerisindeydim ve Kitap Sihirbazı ile tanıştım. Beni cezbeden nokta,kredi kartı kullanmadığım için, 5 TL farkla kapıda ödeme imkanı sunmasıydı. Genel olarak kitaplar indirimde ve bu indirimler azımsanacak düzeyde değil. Gerçi bir öğrenci için %1 indirim bile güzel bir indirimdir :)





 Alışverişimi tamamlarken 50 TL ve üzeri için kargonun ücretsiz olduğunu fark ettim. Bu durum benim için biçilmiş bir kaftandı resmen. Siparişimi verdim ve benim için asıl önemli olan evre başlamış oldu. Çünkü kafamın içerisinde ''Acaba kitaplar deforme gelir mi?'' ya da ''Kitaplar eski basım mı?'' gibi birçok soru dönüp durdu. 


Benim siparişlerim ortalama 5 gün içinde geldi. Kitaplar zarar görmemesi için özenle paketlenmişti. Kafamdaki soruların cevaplarını kargo eliime ulaşınca bulmuş oldum. Kitaplar yeni basımdı ve deformeleri yoktu.


 Ben internet üzerinden yaptığım ilk kitap alışverişimde bir sıkıntı yaşamadım. Hatta ilgili müşteri hizmetleri ve kullanışlı siteleriyle sizlere öneriyorum.  İkinci kitap alışverişimi de yaptım. İlerleyen günlerde onu da sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Herhangibir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.  


Siyonağ'nın yapmış olduğum kitap alışverişi bu şekildeydi. Sizlerde online kitap alışverişi yapıyorsanız benimle paylaşmayı unutmayın :)

Gününüz güzel geçsin, gülümsemeniz eksik olmasın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder